Volná pracovní místa



CUSTOMER SERVIS SPECIALIST with German and English

 

Baví Vás různorodá práce a chcete využívat ke své práci jazyky? Chtěli byste pracovat v partě bezva lidí? Do našeho týmu hledáme pozitivní osobnost, která s námi bude pečovat o stávající zákazníky v anglickém i v německém jazyce.

 

Jaká bude Vaše pracovní náplň:

  • Zpracování objednávek
  • Vystavování a kontrola faktur
  • Zajištění komunikace mezi oddělením péče o zákazníky a skladem a vyřizování související dokumentace
  • Zabezpečení administrativního odbavení objednávek
  • Péče o zákazníky
  • Kontrola finančních limitů a faktur po splatnosti
  • Vytváření výdejek ze skladu
  • Blokace a rezervace zboží
  • Spoluúčast při inventurách

 

Pro tuto pozici potřebujete:

  • Praxi na obdobné pozici alespoň 1 rok
  • Německý jazyk na úrovni B2
  • Anglický jazyk na úrovni B1
  • Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
  • Obchodní myšlení
  • Prozákaznický přístup
  • Základní orientace v obuvnické problematice výhodou

 

Co Vám nabízíme:

  • Samostatnou práci v mladé, dynamické firmě, která je ve fázi růstu
  • Kvartální a roční odměny
  • Možnost dalšího vzdělávání a jazykové kurzy
  • Notebook a telefon s datovým tarifem i k soukromému využití
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Pracoviště v centru Zlína s vlastním parkovacím stáním
  • Občerstvení na pracovišti a stravenky 100kč/den

 

V případě zájmu posílejte životopisy na charvatova.katerina@z-style.eu.  

 

Výkonná asistentka vedení společnosti

 

Hledáme pozitivní osobnost, s příjemným vystupováním, která ráda poskytuje podporu a dovede vytvořit příjemnou atmosféru v týmu.

 

Náplň práce:

  • Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • Administrativní podpora týmu a kanceláře (zápisy z porad, korespondence, kancelářské potřeby apod.)
  • Koordinace toku informací
  • Vyřizování pošty
  • Organizace služebních cest
  • Práce s interním systémem, tvorba statistik a podkladů k rozhodování vedení společnosti
  • spolupráce na organizace firemních akcí

 

Požadavky:

  • SŠ vzdělání a 1-2 roky souvislé praxe na administrativní pozici (minimálně jako brigáda při studiu)
  • Velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • PC dovednosti (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, OneNote)
  • Pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Samostatnost, schopnost určit priority
  • Milé a příjemné vystupování, ochotu pomoci
  • Časová flexibilita
  • ŘP sk. B

 

Nabízíme:

  • Samostatnou práci v mladé, dynamické firmě, která je ve fázi růstu
  • Velmi dobré platové ohodnocení s kvartálními a ročními odměnami
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Notebook a telefon s datovým tarifem i k soukromému využití
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Pracoviště v centru Zlína
  • Občerstvení na pracovišti a stravenky 100kč/ den

 

V případě zájmu posílejte životopisy na charvatova.katerina@z-style.eu.  

 

Sales Representative for German market

 

As a Sales Representative you will be responsible for:

  • Establishing new contacts and building long-term relationships with the aim of increasing market share in the German market
    • Taking care of existing customers of the company
    • Identifying the needs of regular and new customers
    • Negotiating the terms of cooperation, contractual agreements
    • Implementation of the project
    • Setting of performance goals and collaboration on developing business strategies
    • Communication across the company, to meet the customer's requirements
    • Preparing presentations, proposals and plans
    • Concluding commercial contracts
    • Reporting to the Director of Sales Department

 

We require:

  • At least High school education/University degree
  • Very good knowledge of English (B2-C1) and German language (written and spoken – C1/native speaker)
  • Previous experience at position Sales representative or other similar min. 4 years
  • Previous experience in international trade, mainly focus on the German market
  • Experience with managing multiple concurrent projects
  • Excellent communication, presentation and organizational skills
  • Ability to work under stress
  • Pleasant, presentable appearance and customer-oriented approach
  • Driving license B and willingness to travel abroad

 

We offer:

  • Background of strong, innovative company, which is in business growth
  • Opportunity to use your own initiative and apply your ideas
  • Very good salary, annual bonus
  • Events organized for employees and other benefits
  • Education and personal development opportunities
  • Laptop, mobile phone for personal use
  • Company car
  • Home office

 

In case of your interest, send us your CV to personalistika@z-style.eu